2015. augusztus 25.

Mid-Year Book Freak Out Tag

Igaz, az év fele már letelt, de gondoltam kitöltöm ezt a Book Taget is.


1. A legjobb 2015-ös olvasmányod

Marc Levy: Ha lenne még egy esély. Pikk-pakk a végére értem.

2. A legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál
Helen Silence: Ezüsthíd. Csak faltam és faltam.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél
Robert Galbraith: A selyemhernyó. Az első rész nem volt rossz, kíváncsi vagyok erre is.

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére

Jane Shemilt: Lányom. Igazán felkeltette az érdeklődésem az ajánlója, és anyaként talán más szemmel is nézek majd a könyvre.
5. Legnagyobb csalódás
Gillian Flynn: Holtodiglan. Abszolút másra számítottam, már ami a végkifejletet illeti.
6. Legnagyobb meglepetés
John Green: Csillagainkban a hiba. Kellemes meglepetés volt a könyv, bár az ajánló alapján bíztam benne, hogy jó lesz. (Ugye tudjuk, a fülszöveg sokszor megtévesztő, és nem azt kapja az olvasó, amit remél.)
7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)
Helen Silence. Számomra megmutatta, hogy a magyar szerzőkre is érdemes odafigyelni, és be tudják bizonyítani: igenis tudnak klisémenten írni.
8. Legújabb könyves szerelem
Eddig még nem jött el. :)
9. Legújabb kedvenc karakter
Theo az Ezüsthídból. :) 
10. Egy könyv, amin sírtál
Csillagainkban a hiba, de úgy emlékszem, hogy Lori Nelson Spielman Álomlistáján is elérzékenyültem.
11. Egy könyv, ami boldoggá tett
Minden jó könyv azzá tesz.
12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál
Nincs viszonyítási alapom, mert csak egy olyan filmet néztem meg, aminek olvastam a könyvváltozatát is.
13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál
Nincs különösebben kedvencem. 
14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál)
Borító alapján Emylia Hall: Nyarak könyve
15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
16. Kiket jelölsz?
 Aki szeretné, töltse ki nyugodtan. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése