2018. március 4.

George Cooper: Gyalogút

Forrás: moly.hu
Fülszöveg:


A Magánügyből megismert magánnyomozó, Dave Bexley ismét úgy érzi, minek elvállalni egy ügyet, ha kettőt is lehet – aztán jön a többi magától. Először egy bánatos víg özvegy orvul meggyilkolt férjének gyilkosát kell előkeríteni, majd egy bájakkal erősen megáldott hölgy zsarolóit megállítani. Tetejében még megtalálja a titkosszolgálat is, hogy elveszett biológiai fegyverek után kutasson. És, mivel a nap 24 órából áll, képbe kerül a korábban eltűntnek hitt, titokzatos Leslie Morton is, és az általa hajszolt mágnesfegyver. 

Bár Dave néha úgy érzi, csupán gyalog a sakktáblán – de tudjuk jól, akár egy gyalog is képes játékokat eldönteni.


Vélemény:

Nagyon vártam már a folytatást.

Az első könyv elég sokáig volt a kívánságlistámon, így igyekeztem a folytatást hamarabb beszerezni. A kiadótól sikerült is elég hamar, de aztán közbejött egy durván két hónapig tartó olvasási válság, amikor a kislányom mesekönyvein kívül nem tudtam mást a kezembe venni.

De szerencsére ennek vége, és örülök, hogy ezzel a könyvvel kezdtem a 2018-as évet. Talán nem kerül az a bizonyos léc magasra, de az biztos, hogy nehéz lesz ezt remek írást bárkinek túlszárnyalnia.

A történet zseniális. Nagyon tetszett benne, hogy több esetben is nyomozniuk kell. A szálak kuszálása mesteri, a nemzetközi piacon is simán megállná a helyét.

A már megismert karakterek most is szuperek, jókat mosolyogtam a tetteiken, mondataikon. Tom hozta a formáját, de könnyedén, nem erőltetetten. Nem lehet nem szeretni. Ahogy a többieket sem.

Nem igazán lehet spoilerezés nélkül beszélnem erről a kiváló könyvről, így csak annyit mondok: higgyetek nekem és olvassátok el. Rekeszizom-dolgoztató, könnyfacsaró, izgulós krimi, amit mindenkinek szívből ajánlok. :)

A könyvet köszönöm az Álomgyár Kiadónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése