2015. augusztus 11.

Rejtő Jenő: A végzetes gyűrű

Kép  forrása: Moly
Igaz, ezt sem ma olvastam, és a Molyon sem szerepel az olvasmánylistámon (főleg, mert Az úr a pokolban is úr c. íráshoz nem volt szerencsém).
Amúgy A végzetes gyűrű egy érdekes, néhol meglepő fordulatokkal tarkított történet. A szereplőket is meg lehet kedvelni.


Azt pedig elsőre nem is hinné az ember, hogy egy olyan kicsiny tárgy, mint egy gyűrű, milyen bonyodalmakat képes okozni; főleg ha gyilkossággal párosul. :) Rejtőtől nem olvastam még – egyszer belekezdtem a Vesztegzár a Grand Hotelben c. művébe, de akkor annyira friss volt még számomra a sok ismeretlen Agatha Christie-regény, hogy nem tudtam beleélni magam, mert folyton hozzá hasonlítgattam a szereplőket, a helyeket és a cselekményt. De most is azt érzem, hogy Rejtő valahogy nem az én világom. Igaz, azóta idősebb lettem, és meglehet, hogy más szemmel nézném az írásait, ha most kerülne egy kezembe.
Ez a történet azonban nem volt rossz. :) Képregény mivolta is segített kicsit abban, hogy jobban élvezzem az olvasást. 40. pont kipipálva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése