2015. augusztus 14.

Bookworm Book Tag



Nem olyan régen akadtam rá erre a TAG-re, íme a válaszok:


1. Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Jó kérdés. Sokáig abban a hitben voltam, hogy gyerekkoromban nem szerettem olvasni. De a napokban találtam egy kicsiny cetlit 1992 tavaszából (képet teszek fel később), amin a következő szerepel: Könyvkukac-díj. És ahogy jobban belegondoltam, valóban sokat jártam könyvtárba alsó tagozatban, de aztán – valószínűleg – sok kötelező olvasmány kis időre elvette a kedvem. Bár mindig szívesebben vettem kezembe azokat a könyveket, amiknek a fülszövege felkeltette az érdeklődésemet.


2. Hol olvasol általában?
Jobbára otthon, de ha időm engedi, akkor bárhol. :)


3. Egyszerre szigorúan egy könyvet olvasol, vagy jöhet több is egyidejűleg?
Csak egyet, bár most több könyvem is parkolópályára került egy kihívásos miatt. :)


4. Mi a kedvenc műfajod?
Krimi. :)


5. Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál el?
Régebben simán rávágtam volna erre a kérdésre, hogy a fantasy és a sci-fi. De az olvasási szokásaim eléggé megváltoztak a 2015-ös kihívás miatt. :)


6. Van kedvenc könyved?
Agatha Christie-től a Három vak egér és a Tíz kicsi néger.


7. Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Szerintem A Da Vinci-kód.


8. Milyen könyvet vettél utoljára?
Richard Castle: Dermesztő hőség


9. A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Sajátot, akkor is, ha többször nem olvasom el.


10. Jelenleg mit olvasol?
Kyril Bonfiglioli: Mortdecai


11. Hol veszed a könyveidet?
Általában netről rendelek, főképp most, hogy a városunkban az utolsó könyvesbolt is bezárt.


12. Előrendeltél már valaha könyvet?
Igen, nem is egyszer. :)


13. Hány könyvet veszel havonta?
Inkább évente: sajnos mostanában egyet sem.


14. Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Évekkel ezelőtt sokat rendeltem antikáriumból, mert megfizethető, ugyanakkor remek állapotúak voltak. Semmi bajom nincs velük.


15. Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Igen, úgyis tudom, melyik van még vissza.


16. Az összes könyvet el akarod olvasni ami a magánkönyvtáradban van?
Igen, de amennyi olvasatlan jelenleg van (~200), évekig tartana, míg mindre sor kerülne.


17. Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, hogy soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Sokat eladtam már, vagy könyvtárnak adományoztam, de van, ami még most is a polcon csücsül (vagy egy dobozban helyhiány miatt). Idővel annak is lesz sorsa.


18. Adományoztál már könyvet?
Igen, a helyi könyvtárnak pár száz darabot.


19. Volt már könyvstopod?
Kinek nem? :)


20. Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Könyvből sosem lehet elég, maximum a polcból van kevés. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése