2017. június 3.

Day and Night Book Tag


Idejét sem tudom, mikor volt utoljára book tag a blogon. Azt nem mondom, hogy ne botlottam volna bele többe is az eltelt hónapok alatt, de egyik sem fogott meg annyira, hogy ki is töltsem. Tegnap azonban rátaláltam erre Diana Landry blogján, és a kérdéseket átfutva rögtön tudtam: ez lesz a következő. :)

Kihívottaim: senki és mindenki. Akinek tetszik, viheti, és megköszönöm, ha megemlíti, hogy nálam látta.




D – Nappal vagy éjszaka olvasol többet?

Leginkább este van rá időm (már ha), de néha a reggelből is lopok pár percet. :)


A – Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)?

Több száz könyvvel a hátam mögött azt hiszem kijelenthetem, hogy nem. Olyan akadt, amivel már olvasás közben sem értettem egyet (és azóta se), míg más esetben mindenben egyet értettem az író/nő által leírtakkal.


Y – YA vagy nem?

YA-t szinte soha nem olvasok. Persze volt rá példa, de más típusú könyveket részesítek előnyben.


A – Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?

Ebben biztos vagyok. Sok szerző persze írja, hogy bárki élő személlyel a hasonlóság csak a véletlen műve lehet. Ám úgy vélem, hogy nem lehet olyan karaktert írni, aki a kutyára sem hasonlít. Több karakterről is simán el tudom képzelni, hogy akár szembe jöhet velem az utcán.


– El a kezekkel a könyveimtől, vagy szívesen kölcsönadom?

Nem szeretek könyvet kölcsön adni; idegennek soha, ismerősnek/barátnak is csak abban az esetben, ha úgy ítélem meg, hogy 100%-ban vigyázni fog rá.


D – Meg szoktad szagolni a könyveid?

Néha igen, főleg az újakat. :D


N – Nem mindenki kedveli a könyveket – baj / nem baj?

Miért lenne baj? :) Nem vagyunk egyformák.


I – Vigyázok a könyveimre, vagy nem?

Abszolút. Nagyon kényes vagyok rájuk, óvom őket, ahogy csak tudom.


G – Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis?

Egy könyvmoly nem ismeri azt a kifejezést, hogy túl sok könyv. :))))) Rengeteg könyvem van, lassan külön szoba kellene nekik. :) És csak gyarapodni fognak. :D


H – Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan?

Sajnos igen, és mérges is voltam magamra. Rossz (?) szokásom étkezés közben is olvasni, ilyenkor elkerülhetetlen, hogy valamilyen folyékony avagy szilárd halmazállapotú élelmiszer rákerüljön.


T – Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?

Szeretek olvasás közben rágcsálni, de van, hogy annyira belefeledkezem a könyvbe, hogy minden más megszűnik létezni körülöttem, és enni/inni is elfelejtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése