2014. március 16.

Zsűrinyertes lettem! :)

Tegnap este lehullt a lepel a Holnap Magazin februári zsűrinyerteseinek nevéről, és határtalan boldogsággal jelenthetem, hogy a Tollforgató kategóriában a beérkezett 16 írásból az enyémet találták a legjobbnak az ítészek!

Remélem, néhányan velem együtt örültök. Sokat jelent a támogatásotok, biztatásotok, s az, hogy itt vagytok velem.

Számomra ez hatalmas öröm és elismerés, és szeretném megosztani veletek. Nem dicsekvésképpen, hanem mert minden egyes olvasóm fontos számomra.

Ez a „díj” bizonyíték arra, hogy jó és igényes az, amit írok, valamint mutatja, hogy megéri egyedi történetek írni. Sokan biztosra mennek és inkább sablonos eseteket vetnek papírra, más-más megformálásban. Úgy álltam neki ennek a történetnek, hogy tudtam, mást szeretnék adni. Sikerült! :D

Meg szeretném ragadni az alkalmat, hogy itt is megköszönjem a HM zsűrijének, hogy az én Romantikus találkámat választották!


További szép hétvégét kívánok Mindenkinek! ;)


Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése