2022. augusztus 10.

Jud Meyrin: Lowdeni boszorkányhajsza (Felföldi rejtélyek 1.)

Forrás: lira.hu

Lottie kotnyeles újságíró, akinek minden vágya, hogy bűnügyek ról írjon, és maga mögött hagyhassa a kultúra rovatot.

Tristan Hunter egy kemény zsaru, aki a nagy lehetőségre vágyik, amivel visszakaphatja korábbi londoni munkáját. Amikor a lány szomszédja eltűnik, akarva-akaratlanul is egymás mellé sodródnak, s kénytelenek együttműködni. De vajon hová vezet, ha olyannal kell dolgoznod, aki ki nem állhat? Hogy oldasz meg egy ügyet, ha a gyilkos olyan, mint egy szellem?

SPOILERES ÉRTÉKELÉS

Abszolút 5 csillag. Nagyon gyorsan beszippantott a történet, és amikor csak tehettem, faltam az oldalakat.

Volt pár gyanúsítottam, akikhez a történet előre haladtával társult még valaki, de most csődöt mondott a tudományom… Úgy kell nekem, aki Agatha Christie-n edződött…

A csavar egyik része megfordult az én fejemben is, s mivel úgy lett, azt a pontot boldogan és büszkén zsebeltem be. :)

Lottie karakterét nagyon megszerettem, és a végére azért már Tristant is… Ahogy levetkezte magáról az előítéleteket... Hatalmas jellemfejlődésen ment át, és ki tudja, más hogyan reagált volna hasonló helyzetben. 

Voltak becsapós mozzanatok, amikről úgy gondoltam, tudom, hova vezetnek, aztán kiderült, hogy mégsem. :/ Pedig vannak krimik, amikben egy-egy hasonló „elszólásból“ lehet rájönni a megoldásra. 

A vége is jól zárult, úgy gondolom. Végre nem az a tipikus „együtt maradnak“ sablon, és noha meglepő, de nem zavart a függővég sem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése