2017. augusztus 22.

J. K. Smith: Szerelem hirdetésre

Kép forrása: moly.hu
Ismertető:

Kori élete fordulóponthoz érkezik. Férje és szülei meghalnak, munkahelyét elveszíti, egyedül marad a világban, és csak legjobb barátnőjére számíthat. Életét eddig családja szabályai szerint élte. A tragédia után minden megváltozik körülötte. 
Vajon hogy éli meg a hirtelen jött függetlenséget? 
Megtakarított pénzéből utazni szeretne, a helyszínt csukott szemmel választja ki a földgömbre bökve, de halott férje ezt a tervét is meghiúsítja. 
A lány régi életét maga mögött hagyva fejest ugrik az ismeretlenbe, és munkát vállal egy kanadai farmon. A farm tulajdonosa, a jóképű Christopher Walker, aki egyedül neveli kislányát. Hamar kölcsönös vonzalom alakul ki köztük. 
Vajon túléli kapcsolatuk a múlt szellemeinek felbukkanását? Van esély újrakezdeni egy tragédiák sokaságával teletűzdelt életet?

Vélemény:

Amikor először találkoztam ezzel a könyvvel a molyon, sokáig vacilláltam, hogy tegyem-e kívánságlistára, vagy ne. Végül az előbbi mellett döntöttem, és nem sokkal később meg is érkezett a recenziós példányom, amit itt is nagyon szépen köszönök az Álomgyár Kiadónak.

Kicsit féltem attól, hogy nem nyújt majd semmi újat a sztori, de ahogy haladtam az oldalakkal, és ahogy egyre jobban kibontakozott a cselekmény, örömmel tapasztaltam, hogy ilyen könyv nincs még egy. Igaz, a  fülszöveg alapján kicsit másra számítottam, de végül kellemesen csalódtam mind a karakterekben, mind a történetben.

A helyszín gyönyörű, a fő és mellékszereplők szeretni valóak. Főleg Holly és Cuki! :D Na meg Chris (aki egy igazi álompasi), Andi (aki egy szuper klassz csaj), valamint Chris családja. Lizt annyira nem lehetett megismerni, de ami kiderült róla, az alapján szívesen lennék a szomszédja.

Nagyon jókat mosolyogtam az egyes párbeszédeken, főleg Kori is Chris bimbózó románca kapcsán. Na azon a bizonyos első alkalom utáni frászon, ami mindkettejükön kitört. Kedves J. K. Smith! Itt és most köszönöm, hogy te erre most gondoltál, mert eddig ahány könyvet olvastam, egyikben sem esett szó semmi paráról, semmi izétől. :)))))) (Na tessék, már megint nevethetnékem támadt.)

A másik nagy kedvenc jelenetem, amikor Chris lebukik az apja előtt. De most komolyan, ezek a poénok állati jók. Nem tudom, honnan jöttek, de majd a következő könyvekben is kérek még belőlük. Szinte könnyesre röhögi magát ez ember ezeken az oldalakon. :D

A csavar rendkívüli benne. Nem jöttem rá, pedig jó pár krimit befaltam. Valahogy annyira vitt magával a cselekmény, hogy nem is igazán gondoltam rá.

Egyáltalán nem érződik rajta, hogy elsőkönyves író tollából származik. Remek kezdés, és bízom benne, hogy ilyen jó lesz majd a folytatás is.

Ha röviden akarnám jellemezni a könyvet, akkor: Humor, romantika, humor, izgalom, kicsi rejtély, barátság, szabadság, ja és még több humor egyvelege. Csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése