2014. június 14.

Szerkesztést nyertem…



… és még most is izgatott vagyok! :) *Olyan jól kigondoltam, mit is írjak ide, erre nem jönnek a szavak. Tipikus írós betegség. :D*

Az Aranymosás oldalán bizonyos időközönként játékok vannak, melynek nyertese szerkesztést nyer. Erről korábban már írtam, akkor írástechnikai feladat keretében. Most azok közül sorsoltak, akik május 9. és június 7. között megosztották véleményüket, benyomásaikat az idei pályázaton továbbjutott regények/mesék második fejezetéről. Én lettem a szerencsés.



Maga a szerkesztés egy olyan egyedülálló lehetőség, ami keveseknek adatik meg, ugyanakkor sokat lehet általa fejlődni. Régebben elolvastam az eddig felkerülteket, és most is csak azt tudom mondani, hogy ha tanulni szeretnél, akkor mindenképpen olvasd el és tanulmányozd őket. Lehet, hogy pont ugyanolyan hibákat ejtettél te is, de mivel a saját írásunkat ismerjük, nem feltétlenül vesszük észre benne.

Kíváncsisággal vegyes izgatottsággal várom, mit mondanak majd. :)
A szerkesztett változatot Veletek is megosztom majd, legyen az ítélet bármi(lyen). Nem fogom szégyellni, hiszen az is én vagyok, s ha már egy valaki sokat tanulhat belőle, akkor már megérte. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése