2016. február 27.

Holden Rose: Az aranykapu rejtélye

Kép forrása: howard.hu
Gil apukája rendőr főnyomozó. Mielőtt elvitt minket a játékboltba, beugrottunk elintézni valamit a Novotel Hotelbe, de sokkal tovább maradtunk, mint terveztük. Elég kalandosra sikerült 😀

Kedvelem Holden Rose könyveit, mert ahogy már korábban írtam róluk, képesek megszerettetni az ifjakkal az olvasást. Ha lányom nagyobb lesz, akkor mindenképpen elolvasom neki őket.


A novellák abból a szempontból jók, hogy rövidek, így akár esti mesének is beválnak.

Az aranykapu rejtélye remek. Howard és Gil (mint mindig), most is remek kis kalamjkába keveredtek. Azt csak a végén vettem észre, hogy Nita most kimaradt, de hát a fiúknak is kell egy kis szabadidő, nem? :)

Izgatottan olvastam faltam az oldalakat, és vártam, mi lesz a vége. Nem csalódtam most sem.

Ami igazán tetszett benne, az a „Látsz, vagy csak nézel?” játék, amit Howard említ a novella közepén. Ebből is látszik, mennyire hasznos, ha az ember megfigyeli a környezetében lévő dolgokat, embereket, mert sosem tudhatja, mikor lesz rá szüksége.

Örülök, hogy egy újabb Matheu-történetet ismerhettem meg. A fiatalabb generációnak minden bizonnyal tetszeni fog. :D

A könyvet köszönöm a Főnix Könyvkiadónak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése