2017. február 10.

Dr. Cserjési Petra: Halott barátnők

Ismertető:

Öt hulla. Egy tetthely. Egy közös pont. 
Vagy mégsem?

Egy átlagosnak induló napon, a szennyvíztelepen öt női holttestet találnak. Látszólag egyetlen közös ponttal: Lolával. Az ügy felgöngyölítését láthatatlan erők gátolják, így az lezáratlanul már-már a feledés homályába merül. 

Két év után, a váratlan helyről érkező bizonyítéknak köszönhetően, az ifjú nyomozónő új főnökétől kap egy esélyt, hogy utána járjon a rejtélynek. Vajon választ kap élete egyik legfontosabb kérdésre? Ki gyilkolta meg a legjobb barátnőit? 

Ahogy titokzatos segítőjével egyre mélyebbre ásnak, úgy derül ki, hogy mindenkinek vannak titkai, amiket elrejtene a világ elől és, hogy valójában senki sem egészen az, akinek látszik… 

Lesz, akinek fontosabb az igazság, mint a titkok megőrzése? Vagy mindenki a saját érdekeit helyezi előtérbe? Te mit tennél?

Dr. Cserjési Petra regényében egy szövevényes történeten kalauzolja keresztül az olvasót, amit a korrupció, megfélemlítés és a bűn itat át.


Vélemény (SPOILERES!!!!)


Rögtön magába szippant a történet. Nehezen tudtam letenni, de valamikor aludnom is kellett.

Tetszett, hogy magyar helyszínen játszódott, magyar szereplőkkel. Ez a könyv is ékes bizonyítéka annak, hogy lehet angolszász nevek és külföldi városok nélkül is remek könyvet, pláne krimit írni.

A sok „A” betűs név nekem, hogy őszinte legyek, sok volt. Nem éreztem indokoltnak az ilyetén névadást (vagy csak elsiklottam valami felett).

Maga a sztori viszont lebilincselő és meglepetésekkel teli. Rendben volt végig, az alapötlettől a levezetésig.

Krimiken edződve már a 31. oldalon leadtam valakire a voksom, ám tévedtem. Pedig annyira szép lett volna, ha az a bizonyos személy lett volna a ludas, bár valószínűleg már írtak hasonló könyvet. :))))

Két dolgot sajnálok: az egyik a tartalomjegyzék megléte. Nem tudom, mennyire volt jó ötlet beletenni, lévén erősen spoileres, és nálam levette a meglepetés erejét.

A másik pedig, hogy a tettes nincs annyira szem előtt, így (ha nem nézzük a tartalomjegyzéket), akkor kvázi kitalálhatatlan, így sokan becsapva érezhetik magukat a könyv letétele után.

Összességében azonban is igazán remek könyv, köszönöm, hogy olvashattam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése